سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

بی تفاوتی باشگاه استقلال مقابل بدهی‌های خارجی| بودوروف شاکی جدید

  • کد خبر: ۵۷۹۴۶
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
بی تفاوتی باشگاه استقلال مقابل بدهی‌های خارجی| بودوروف شاکی جدید
بودوروف، مدافعی که اندک بازی‌هایی را در ترکیب استقلال انجام داد به تازگی درصف شاکیان این باشگاه قرار گرفته است. گفته می‌شود با شکایت او پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته می‌شود. موضوعی که انگار از نگاه کاظم قیم بی اهمیت است!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بدهی باشگاه استقلال به خارجی‌ها سردراز دارد و این ماجرا سال‌ها است برای این باشگاه مشکل ایجاد کرده است. این وضعیت درحالی باشگاه استقلال را با مشکلات عدیده مواجه کرده که اخیرا از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده که قرار است استقلال و پرسپولیس وارد بورس شوند. حالا سوال این است که وقتی باشگاه استقلال از لحاظ مالی در چنین شرایطی است که پیوسته با تهدید‌هایی از این دست مواجه می‌شود چگونه می‌خواهد وارد بورس شود؟ آیا این یک بازی تبلیغاتی نیست؟

مسئله بدهی‌های خارجی استقلال وقتی پیچیده‌تر می‌شود که درمیابیم باشگاه استقلال حتی نتوانسته از پس بدهی بودوروف هم برآید و این بازیکن هم استقلال را درآستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرار داده است. خبری که البته مدیران این باشگاه را نگران نمی‌کند و حتی آن‌ها این موضوع را از درجه اهمیت بسیار سطح پایین می‌دانند. کاظم قیم که درماجرای جدایی میلیچ نقش داشت درباره این ماجرا نیز صحبت‌هایی به زبان آورده که نشان دهنده بی تفاوتی او است. قیم می‌گوید:«درباره خبری پیرامون بسته شدن چنجره نقل وانتقالات استقلال باید این توضیح را بدهم که اولا هنوز به موعد نقل و انتقالات نرسیده‌ایم که پنجره بخواهد بسته باشد. بیان این خبر به شکل فوق صحیح نیست. نکته دوم اینکه اگر باشگاه استقلال طلب ۱۴۰ هزار یورویی بودوروف را پرداخت نکند، با بسته شدن پنجره مواجه خواهد شد که با تلاش مدیریت باشگاه قطعا این رقم تا زمان نقل و انتقالات پرداخت خواهد شد و جای نگرانی از این جهت وجود ندارد. بر فرض بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، به محض پرداخت طلب بودوروف، پنجره باز خواهد شد.» شاید از نگاه قیم این ماجرا چندان اهمیت نداشته باشد و بعد از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات بشود با پرداخت بدهی این مشکل را از میان برد اما مسئله اصلی این است که چرا باشگاه استقلال به نقطه کنونی رسیده است؟

اگر قوانین فیفا تغییر نمی‌کرد و با وجود پرداخت بدهی بعد از اعلام حکم، همچنان محرومیت باقی می‌ماند آیا قیم به این راحتی درباره ماجرایی با این سطح از اهمیت سخن به میان می‌آورد؟ مسئولان باشگاه استقلال به خصوص بخش بین الملل باید وجهه باشگاه خود را هم درنظر بگیرند واز استقلال تصویر باشگاهی همواره بدهکار را در دنیای فوتبال پدید نیاورند که درآینده مربیان و بازیکنان خارجی برای حضور دراین باشگاه از خود بی میلی نشان دهند.

باشگاه استقلال باید وجهه خود را درنظر بگیرد و پیش از عقد قرارداد با بازیکنان ومربیان خارجی ابتدا بودجه خود را تامین کند تا کار به نقطه ای نرسد که خارجی‌ها تنها راه رسیدن به حقوق از دست رفته خود را درشکایت از باشگاه استقلال جستجو کنند. اقدامی که احتمالا به زودی استراماچونی نیز انجام خواهد داد و مشکل بزرگ‌تری را پیش روی باشگاه قرار خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->